Kalendarz firmowy do celów promocyjnych – prezent użyteczny i estetyczny

photo 1633526543814 9718c8922b7acropentropycstinysrgbfitmaxfmjpgixidMnwxNDA1NTd8MHwxfHNlYXJjaHwzfHxjYWxlbmRhcnxlbnwxfDB8fHwxNjU3MjkwMzEwixlibrb 1.2.1q80w1080

Promocja i reklamowanie własnej firmy, wymaga od przedsiębiorcy podejmowania wielu działań, a także inwestycję w różne marketingowe gadżety. Począwszy od wizytówek, przez ulotki, do katalogów firmowych, warto położyć nacisk na reklamę drukowaną, jako dodatek do marketingu internetowego. W tym zakresie można również pomyśleć o posiadaniu firmowego kalendarza.

Kalendarz to niezwykle funkcjonalne narzędzie, które przy prowadzeniu działalności jest niezbędne. Niezależnie, czy jest to kalendarz stojący na biurku, czy kalendarz ścienny, wydrukowany z emblematami firmy, stanowi on doskonałą reklamę w siedzibie przedsiębiorstwa oraz jest doskonałym upominkiem dla kontrahenta.

Jak wybrać format kalendarza dla klientów firmy?

Kalendarze drukowane są w bardzo wielu formatach, od małych kieszonkowych, przez różne rodzaje biurkowych, do dużych ściennych. Mając na uwadze chęć obdarowania klientów, warto dopasować upominek w formie kalendarza do profilu własnej firmy oraz działalności obdarowanego. Kalendarz wizytówka, a zarazem prezent, powinien być charakterystyczny i łatwo wpadać w oko, a jednocześnie nie być zbyt nachalny i krzykliwy.

Wygląd kalendarza reklamowego jest ważny, ale jego funkcjonalność powinna być sprawą priorytetową. To wpływa pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa, które się reklamuje, a także jest dobrym pomysłem na utrwalenie relacji zawodowych.

Kalendarz ścienny z reklamą firmy, czyli jaki?

Kalendarz ścienny idealnie nadaje się do powieszenia w biurze oraz innych istotnych pomieszczeniach w firmowej przestrzeni. Wśród wielu modeli najpopularniejszy jest kalendarz ścienny trójdzielny, ze względu i na swój wygląd i walory funkcyjne. W tym układzie mamy podgląd na trzy miesiące, co pozwala na precyzyjne planowanie i zaznaczanie w tym okresie odpowiednich dat.

Dobrym pomysłem jest również obdarowania klientów kalendarzami ściennymi formie dużego plakatu. Wówczas projekt może w pełni wykorzystać dużą powierzchnię papieru na wizualizację działalności firmy i tym sposobem stać się wyjątkowym narzędziem reklamowym.

Projekt ściennego kalendarza firmowego, co musi na nim być, a czego nie umieszczać?

Bajkowe kolory na elementach reklamowych to nie najważniejsze czynniki wpływające na pozytywne działanie marketingowe. Kluczowe dla uzyskania najlepszego efektu jest umiejętne dobranie grafiki i połączenie jej z treścią.

Reklama firmy musi jednak przebijać się w całokształcie, tak więc nazwa przedsiębiorstwa, logo czy kilka fotografii produktów powinny się tu znaleźć. Dodatkowo dyskretnie, ale dość widocznie powinien się tu znaleźć adres firmy i inne dane kontaktowe.

Może spodobać Ci się również:

photo 1609207825181 52d3214556ddcropentropycstinysrgbfitmaxfmjpgixidMnwxNDA1NTd8MHwxfHNlYXJjaHwyNnx8ZGVudGlzdHxlbnwxfDB8fHwxNjY5NDg3NjE1ixlibrb 4.0.3q80w1080

Jak podejście stomatologa do pacjenta wpływa na przebieg wizyty? Czym powinien cechować się dobry dentysta?

1 lutego 2025

Gabinet stomatologiczny zazwyczaj nie kojarzy nam się zbyt dobrze. Wiele osób unika gabinetu dentystycznego, co jest bardzo złą decyzją. Zdarza się też, że nawet w przypadku pojawiających się dolegliwości bólowych…

Czytaj więcej

Biznes

Lifestyle

Porady