Jak można za darmo zareklamować firmę w internecie?
Warto mieć świadomość, że obecnie możliwe jest zareklamowanie firmy w internecie bez wydania złotówki. Nie wszyscy jednak wiedzą, z jakich narzędzi należy skorzystać w tym celu. Gdzie można zareklamować przedsiębiorstwo?
Social media
Zdecydowanie najprostszym darmowym sposobem na promowanie własnej firmy w internecie są media społecznościowe. Należy wiedzieć, że założenie profilu firmowego na takich portalach, jak Instagram, LinkedIn czy Facebook nie kosztuje nic poza czasem, który trzeba przeznaczyć na ich założenie, a także prowadzenie. Oczywiście nie ma konieczności zakładania profilu na wszystkich portalach społecznościowych. Przedsiębiorca powinien dowiedzieć się, gdzie znajdują się jego klienci. Wybór powinien być uzależniony przede wszystkim od rodzaju działalności gospodarczej. W przypadku trenerów fitness, fotografów czy stylistek doskonałym wyborem będzie Instagram. Z kolei księgowi i radcy prawni powinni postawić na LinkedIn. Do promocji biznesu można także wykorzystać grupy na Facebooku.
Portale z ogłoszeniami
Należy mieć świadomość, że obecnie działa mnóstwo portali, na których przedsiębiorca może zamieszczać darmowe ogłoszenia. Oczywiście wspomniana czynność będzie zajmowała dużo czasu, jednak jeżeli firma oferuje produkty, które doskonale pasują do tematyki portalu, to będzie to doskonała reklama.
Strona lądowania i newsletter
Kolejnym świetnym rozwiązaniem jest postawienie prostej strony z ofertą. Obecnie dostępne są darmowe rozwiązania. Przedsiębiorca nie będzie tym samym potrzebował żadnych wybitnych umiejętności. Ponadto bez wydawania pieniędzy możliwe jest także założenie newslettera. Na stronie internetowej może znajdować się prezent do pobrania dla potencjalnego klienta, np. bezpłatny e-book w zamian za pozostawienie numeru telefonu lub e-maila.
Google Maps i Google Moja Firma
Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że według najnowszych statystyk ponad 80% użytkowników w internecie szuka informacji o firmach lokalnych w wyszukiwarce Google. Rekomendowane jest zatem bardzo dokładne uzupełnienie profilu Google Moja Firma. Profil jest bowiem w stanie zdecydowanie zwiększyć widoczność przedsiębiorstwa w wyszukiwarce. Godny uwagi jest fakt, że bardzo często firmowa wizytówka pojawia się użytkownikami nad organicznymi wynikami wyszukiwań. Warto wiedzieć, że założenie wspomnianej wizytówki Google jest darmowe. Przedsiębiorca może w niej umieścić zdjęcia czy materiały Video. Dobrym rozwiązaniem będzie także podanie godzin otwarcia czy numeru telefonu.
Może spodobać Ci się również:
Znalezienie zatrudnienia ma dla nas ogromne znaczenie, ponieważ od tego zależy poziom naszego życia, ale też wiele innych kwestii. Szukając pracy, z reguły zwracamy dużą uwagę na zarobki. To z…
Czytaj więcej