Kalendarz firmowy do celów promocyjnych – prezent użyteczny i estetyczny
Promocja i reklamowanie własnej firmy, wymaga od przedsiębiorcy podejmowania wielu działań, a także inwestycję w różne marketingowe gadżety. Począwszy od wizytówek, przez ulotki, do katalogów firmowych, warto położyć nacisk na reklamę drukowaną, jako dodatek do marketingu internetowego. W tym zakresie można również pomyśleć o posiadaniu firmowego kalendarza.
Kalendarz to niezwykle funkcjonalne narzędzie, które przy prowadzeniu działalności jest niezbędne. Niezależnie, czy jest to kalendarz stojący na biurku, czy kalendarz ścienny, wydrukowany z emblematami firmy, stanowi on doskonałą reklamę w siedzibie przedsiębiorstwa oraz jest doskonałym upominkiem dla kontrahenta.
Jak wybrać format kalendarza dla klientów firmy?
Kalendarze drukowane są w bardzo wielu formatach, od małych kieszonkowych, przez różne rodzaje biurkowych, do dużych ściennych. Mając na uwadze chęć obdarowania klientów, warto dopasować upominek w formie kalendarza do profilu własnej firmy oraz działalności obdarowanego. Kalendarz wizytówka, a zarazem prezent, powinien być charakterystyczny i łatwo wpadać w oko, a jednocześnie nie być zbyt nachalny i krzykliwy.
Wygląd kalendarza reklamowego jest ważny, ale jego funkcjonalność powinna być sprawą priorytetową. To wpływa pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa, które się reklamuje, a także jest dobrym pomysłem na utrwalenie relacji zawodowych.
Kalendarz ścienny z reklamą firmy, czyli jaki?
Kalendarz ścienny idealnie nadaje się do powieszenia w biurze oraz innych istotnych pomieszczeniach w firmowej przestrzeni. Wśród wielu modeli najpopularniejszy jest kalendarz ścienny trójdzielny, ze względu i na swój wygląd i walory funkcyjne. W tym układzie mamy podgląd na trzy miesiące, co pozwala na precyzyjne planowanie i zaznaczanie w tym okresie odpowiednich dat.
Dobrym pomysłem jest również obdarowania klientów kalendarzami ściennymi formie dużego plakatu. Wówczas projekt może w pełni wykorzystać dużą powierzchnię papieru na wizualizację działalności firmy i tym sposobem stać się wyjątkowym narzędziem reklamowym.
Projekt ściennego kalendarza firmowego, co musi na nim być, a czego nie umieszczać?
Bajkowe kolory na elementach reklamowych to nie najważniejsze czynniki wpływające na pozytywne działanie marketingowe. Kluczowe dla uzyskania najlepszego efektu jest umiejętne dobranie grafiki i połączenie jej z treścią.
Reklama firmy musi jednak przebijać się w całokształcie, tak więc nazwa przedsiębiorstwa, logo czy kilka fotografii produktów powinny się tu znaleźć. Dodatkowo dyskretnie, ale dość widocznie powinien się tu znaleźć adres firmy i inne dane kontaktowe.
Może spodobać Ci się również:
Drzwi zewnętrzne mogą być otwierane do wewnątrz lub na zewnątrz. Wiele zależy od wielkości przestrzeni wewnętrznej za nimi oraz tego, czy są to drzwi do domu wolnostojącego, czy mieszkania. Innym…
Czytaj więcej