Kalendarz firmowy do celów promocyjnych – prezent użyteczny i estetyczny

Promocja i reklamowanie własnej firmy, wymaga od przedsiębiorcy podejmowania wielu działań, a także inwestycję w różne marketingowe gadżety. Począwszy od wizytówek, przez ulotki, do katalogów firmowych, warto położyć nacisk na reklamę drukowaną, jako dodatek do marketingu internetowego. W tym zakresie można również pomyśleć o posiadaniu firmowego kalendarza.
Kalendarz to niezwykle funkcjonalne narzędzie, które przy prowadzeniu działalności jest niezbędne. Niezależnie, czy jest to kalendarz stojący na biurku, czy kalendarz ścienny, wydrukowany z emblematami firmy, stanowi on doskonałą reklamę w siedzibie przedsiębiorstwa oraz jest doskonałym upominkiem dla kontrahenta.
Jak wybrać format kalendarza dla klientów firmy?
Kalendarze drukowane są w bardzo wielu formatach, od małych kieszonkowych, przez różne rodzaje biurkowych, do dużych ściennych. Mając na uwadze chęć obdarowania klientów, warto dopasować upominek w formie kalendarza do profilu własnej firmy oraz działalności obdarowanego. Kalendarz wizytówka, a zarazem prezent, powinien być charakterystyczny i łatwo wpadać w oko, a jednocześnie nie być zbyt nachalny i krzykliwy.
Wygląd kalendarza reklamowego jest ważny, ale jego funkcjonalność powinna być sprawą priorytetową. To wpływa pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa, które się reklamuje, a także jest dobrym pomysłem na utrwalenie relacji zawodowych.
Kalendarz ścienny z reklamą firmy, czyli jaki?
Kalendarz ścienny idealnie nadaje się do powieszenia w biurze oraz innych istotnych pomieszczeniach w firmowej przestrzeni. Wśród wielu modeli najpopularniejszy jest kalendarz ścienny trójdzielny, ze względu i na swój wygląd i walory funkcyjne. W tym układzie mamy podgląd na trzy miesiące, co pozwala na precyzyjne planowanie i zaznaczanie w tym okresie odpowiednich dat.
Dobrym pomysłem jest również obdarowania klientów kalendarzami ściennymi formie dużego plakatu. Wówczas projekt może w pełni wykorzystać dużą powierzchnię papieru na wizualizację działalności firmy i tym sposobem stać się wyjątkowym narzędziem reklamowym.
Projekt ściennego kalendarza firmowego, co musi na nim być, a czego nie umieszczać?
Bajkowe kolory na elementach reklamowych to nie najważniejsze czynniki wpływające na pozytywne działanie marketingowe. Kluczowe dla uzyskania najlepszego efektu jest umiejętne dobranie grafiki i połączenie jej z treścią.
Reklama firmy musi jednak przebijać się w całokształcie, tak więc nazwa przedsiębiorstwa, logo czy kilka fotografii produktów powinny się tu znaleźć. Dodatkowo dyskretnie, ale dość widocznie powinien się tu znaleźć adres firmy i inne dane kontaktowe.
Może spodobać Ci się również:
Meble ozdabiano od zawsze i wykorzystywano do tego różne metody. Wykonywano je z różnych gatunków drewna, rzeźbiono ornamenty, barwiono. Jedną z metod ozdabiania było pikowanie mebli tapicerowanych i wykonywano…
Czytaj więcej